Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Dupal, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:15Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:15Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30443
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce ve své teoretické části do detailu rozebírá oblast marketingových komu-nikací ve sportu a pokouší se ji na základě interpretace odborných publikací, vymezit vůči obecnému pojetí marketingových komunikací. Praktická část se pak zabývá komunikační-mi aktivitami konkrétní sportovní organizace, když tyto nejdříve popisuje a analyzuje, aby následně provedla dotazníkové šetření, na jehož základě zjistí aktuální vnímanou image sportovního klubu a vyvodí pro něj zlepšovací návrhy pro inovaci komunikačních aktivit. |
|
dc.format |
84 s. (130 000) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
hokej
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
HC Slavia Praha
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
ice hockey
|
en |
dc.subject |
sport marketing
|
en |
dc.subject |
HC Slavia Pra-gue
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the HC Slavia Prague Ice Hockey Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this Bachelor's thesis describes in detail the field of marketing communications in sports. Based on an interpretation of professional publications, its' goal is to define marketing communications in sports within the general concept of marketing communications. The second part of this thesis is an analysis of one particular sports club, followed by a quantitative marketing research executed in a form of a questionnaire. The data gathered with this questionnaire will be used to determine the clubs current perceived image. Based on the outcome of this research, a series of suggestions and recommendati-ons will be provided to the sports club representatives in order to help them revise their communication efforts. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36862
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account