Komunikační strategie pro Penzion UNO
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Riegl, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Tomečková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:16Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30447
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce bylo zvoleno vytvoření komunikační strategie pro Penzion UNO ve Zlíně. První část práce bude zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, kde bude teoreticky rozebrán komunikační plán, který bude poté aplikován na Penzion v praxi. V druhé části budou aplikovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, analýza konkurence a analýza současných komunikačních aktivit penzionu. Na základě těchto poznatků bude penzionu doporučeno využít nejefektivnějších komunikačních prostředků s cílem zvýšit návštěvnost nejen celého penzionu UNO, ale i jeho restaurace. |
|
dc.format |
52 s. (9 948 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Penzion
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Pension
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro Penzion UNO |
|
dc.title.alternative |
The Communication Strategy for Pension UNO |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
As the topic of my bachelor thesis was chosen a creation communication strategy for Pension UNO in Zlín. The first part will focus on the theoretical interpretation and definition of important marketing terms, where the communication plan will be described theoretically, which will be applied to the Pension in practice, then. In the second part, the analysis of the external and internal environment, competition analysis and analysis of present communication activities of the pension will be applied. Based on these findings, the pension will be advised to use the most effective means of communication in order to increase business not only in the whole pension UNO but also in his restaurant. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
36867
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account