dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Hladká Maděryčová, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30456
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů pojednává o znalosti a vnímání značek Kofola a Coca-Cola u této cílové skupiny. Dále se také zaměřuje na znalost a vnímání reklamních kampaní těchto značek a zda jsou zákazníci ovlivňováni jejich působením. V teoretické části jsou shrnuty hlavní pojmy týkající se tohoto tématu, jako marketingová komunikace, reklamní kampaně, značka, cílová skupina a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na historii obou značek a popis jejich reklamních kampaní. Dále je zde uvedena analýza výsledků vyplývající z dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
59 s. (74 570 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Kofola
|
cs |
dc.subject |
Coca-Cola
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Kofola
|
en |
dc.subject |
Coca-Cola
|
en |
dc.subject |
advertising campaigns
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů |
|
dc.title.alternative |
The Knowledge of a Selected Brand by a Selected Group of University Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis with the title ,,The knowledge of the chosen brand among the selected group of university students'' deals with the knowledge and perception of the brands Kofola and Coca-Cola for this target group. In addition, it also focuses on the knowledge and percepti-on of the advertising campaigns of these brands and if the customers are influenced by their action. The theoretical part summarizes the main concepts relating to this topic, such as marketing communication, advertisings, brands, target group and marketing research. The practical part is focused on the history of both brands and description of their adverti-sing campaigns. There i salso listed an analysis of the results arising from the questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36877
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|