Event marketing v cestovním ruchu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing v cestovním ruchu |
Author: |
Vaďura, Lukáš
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je popsat průběh event marketingové akce v oblasti cestovního ruchu. I když je v dnešní době event marketing rozšířenou disciplínou, stále se v něm skrývá obrovský potenciál, jež se různé organizace snaží využít. Nabízí jim totiž neotřelé možnosti komunikace s cílovou skupinou. Využívat tohoto event marketingového potencionálu se tak snaží i akce pro přilákání jak domácích tak i zahraničních turistů. Tato práce se zabývá event marketingem v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá obecným pojednáním a specifikací, v praktické části je pak pozornost věnována konkrétnímu eventu v cestovním ruchu týkajícího se designu, jež je připravován pro letošní rok. Na základě rozhovorů s organizátory jsou vysvětleny některé kroky při postupu a návrhy na zlepšení do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30490
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
36912
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account