Event marketing v cestovním ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Vaďura, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:28Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:28Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30490
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je popsat průběh event marketingové akce v oblasti cestovního ruchu. I když je v dnešní době event marketing rozšířenou disciplínou, stále se v něm skrývá obrovský potenciál, jež se různé organizace snaží využít. Nabízí jim totiž neotřelé možnosti komunikace s cílovou skupinou. Využívat tohoto event marketingového potencionálu se tak snaží i akce pro přilákání jak domácích tak i zahraničních turistů. Tato práce se zabývá event marketingem v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá obecným pojednáním a specifikací, v praktické části je pak pozornost věnována konkrétnímu eventu v cestovním ruchu týkajícího se designu, jež je připravován pro letošní rok. Na základě rozhovorů s organizátory jsou vysvětleny některé kroky při postupu a návrhy na zlepšení do budoucna. |
|
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
event turismus
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
event tourism
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.title |
Event marketing v cestovním ruchu |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing in Tourism |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this theis is to describe the process of event marketing event in tourism. Although event marketing nowadays is extended discipline, there is a big potential which various organizations try to prosper from. It offers them original ways of communication with the target group. Events for attracting domestic and also foreign tourists try to take advantages of event marketing. This work deals with event marketing in tourism. The theoretical part deals with the general discourse and specifications, the practical part pays attention to a particular event in tourism related to design, which is being prepared for this year. Some steps in the proces and suggestions for improvement to the future are explained in interviews with the organizers of the event. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36912
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account