Budování a řízení značky BU2R

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování a řízení značky BU2R

Show full item record

No preview available
Title: Budování a řízení značky BU2R
Author: Koubková, Barbora
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje teoretické znalosti při definování a analyzování značky BU2R, její cílové skupiny a jednotlivých projektů. Součástí praktické části je analý-za konkurenčního prostředí značky Budweiser Budvar, se kterým je značka BU2R propo-jena produktově, a průzkum znalosti značky BU2R u cílové skupiny. Projektová část vychází z teoretických a praktických znalostí získaných v předchozích čás-tech diplomové práce a prezentuje možnost řešení zkoumaného problému ve formě návrhu nového projektu značky BU2R.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30512
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36982


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koubková_2014_dp.pdf 3.101Mb PDF View/Open
koubková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
koubková_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account