Budování a řízení značky BU2R
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování a řízení značky BU2R |
Author: |
Koubková, Barbora
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje teoretické znalosti při definování a analyzování značky BU2R, její cílové skupiny a jednotlivých projektů. Součástí praktické části je analý-za konkurenčního prostředí značky Budweiser Budvar, se kterým je značka BU2R propo-jena produktově, a průzkum znalosti značky BU2R u cílové skupiny. Projektová část vychází z teoretických a praktických znalostí získaných v předchozích čás-tech diplomové práce a prezentuje možnost řešení zkoumaného problému ve formě návrhu nového projektu značky BU2R. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30512
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
36982
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account