dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kubišová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:36Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30513
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a zhodnocením současného stavu wellness Hotelu POHODA v Luhačovicích, na základě kterého bude navržena vhodná marketingová strategie pro zvýšení obsazenosti hotelu. V teoretické části je podle odborné literatury popsána problematika marketingového strategického plánování zejména v oblasti služeb, konkrétně služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je z jednotlivých analýz: analýzy marketingového mixu, spokojenosti zákazníků, konkurence a makroprostředí sestavena SWOT analýza hotelu. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrétnímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu. |
|
dc.format |
101 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing cestovního ruchu a hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
Hotel Pohoda
|
cs |
dc.subject |
marketing of tourism and hotel services
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
analysis of the current situation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
Hotel Pohoda
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the POHODA Luhačovice Hotel |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with analysis of the marketing environment and evaluation of the current situation of wellness Hotel POHODA in Luhačovice, under which will be designed appropriate marketing strategy to increase occupancy of the hotel. The theoretical part describes, based on scientific literature, the issue of marketing strategic planning, particularly in the service sector, specifically tourism services and hotel industry. In the practical part of the thesis the SWOT analysis of hotel is compiled from individual analyzes: an analysis of the marketing mix, customer satisfaction, competition and macro-environment. Based on these analysis the last project part is created, which is dedicated to a specific project solution, marketing strategy to increase occupancy of the hotel. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36983
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-11 |
|