Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Zvonková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:42Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:42Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30529
|
|
dc.description.abstract |
Sociální média se za velmi krátkou dobu stala součástí našeho života. S nárůstem počtu uživatelů, kteří sociální média využívají, tak logicky roste i zájem firem o jejich využití v rámci marketingové komunikace. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou využití sociálních médií na realitním trhu. Zaměřuji se především na Facebook a jeho využití v komunikaci realitních kanceláří a realitních makléřů. V praktické části analyzuji stávající komunikaci Agentury Zvonek a definuji její postavení vůči konkurenci, zabývám se ko-munikovaným obsahem a možnostmi jeho šíření. V projektové části práce navrhuji kon-krétní postupy komunikace Agentury Zvonek k dosažení požadovaných cílů, které vychá-zejí ze závěrů praktické části. |
|
dc.format |
91 s. (119 347 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
realitní kancelář
|
cs |
dc.subject |
organické šíření příspěvků
|
cs |
dc.subject |
placené šíření příspěvků
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
real estate
|
en |
dc.subject |
organic spread of post
|
en |
dc.subject |
paid spread of post
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication with Focus on Social Networks in the Agentura Zvonek Real Estate Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Social media has become in very short time part of our lives. With the increase in the num-ber of users who use social media, logically grows interest of companies on their use in marketing communication. My diploma thesis deals with the theme of using social media in the real estate market. The focus is mainly on Facebook and its use in communication of real estate agencies and real estate brokers. The practical part analyzes existing communi-cation of real estate Agentura Zvonek and defines its position against the competition, moreover deals with the communicated content and its reach. In the project part I suggest specific tasks for communication of Agentura Zvonek to achieve the desired objectives, which are based on the conclusions of the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37002
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account