Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice |
Author: |
Brzobohatá, Kamila
|
Advisor: |
Hojgr, Pavel
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu propagace festivalu Fingers Up 2014, který pořádá společnost Kultura a volný čas, nezisková o. p. s. Teoretická část popisuje problematiku týkající se neziskových organizací, marketingového mixu, situačních analýz a marketingového plánu. Rozsáhlejší praktická část se zabývá představením organizace a popisem stávajícího marketingového mixu, vypracováním situačních analýz a sestavením SWOT analýzy, následuje návrh marketingového plánu a poslední kapitola obsahuje návrhy na zlepšení propagace a měření efektivity jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30583
|
Date:
|
2014-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
37076
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account