Návrh komunikačního plánu pro vybrané produkty společnosti XY s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Brhel, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Fojtíková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:00Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:00Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30591
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je navrhnout komunikační prostředky pro vybrané produkty společnost XY s. r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingové komunikace. Analytická část popisuje základní charakteristiku firmy a její vybrané produkty. Dále je zpracována analýza současných nástrojů marketingové komunikace společnosti a analýzy vzhledem k vybraným produktům. V závěru práce je navrhnut komunikační plán pro vybrané produkty včetně časového harmonogramu, finančního rozpočtu a návrhu na měření efektivnosti. |
|
dc.format |
62 s. (89 480 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu pro vybrané produkty společnosti XY s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of the Communication Plan for Selected Products of the Company XY s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachalor thesis is proposal of communication tools for selected products of the Company XY s. r. o. The theoretical part consist of basic concepts of marketing communication. Analytical part describe basic characteristic of company and selected products. Analysis of current marketing communications of the company and analysis which are related to selected products are created as a next step. The end of thesis brings proposal of communication plan for selected products including time schedule, financial budget and proposal of measurements of effectiveness for various communication tools. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37085
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account