Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour |
Author: |
Hrušková, Lenka
|
Advisor: |
Chrástek, Ivan
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. Teoretická část popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, marketingový mix, SWOT analýzu a konkurenci. Praktická část se zabývá charakteristikou cestovní kanceláře a analýzou marketingového mixu. Další kapitola podrobně popisuje SWOT analýzu cestovní kanceláře. Na základě analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření. Součástí práce je i identifikace konkurence v Uherském Hradišti. V závěru práce jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30611
|
Date:
|
2014-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
37111
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account