Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chrástek, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Hrušková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:07Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:07Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30611
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. Teoretická část popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, marketingový mix, SWOT analýzu a konkurenci. Praktická část se zabývá charakteristikou cestovní kanceláře a analýzou marketingového mixu. Další kapitola podrobně popisuje SWOT analýzu cestovní kanceláře. Na základě analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření. Součástí práce je i identifikace konkurence v Uherském Hradišti. V závěru práce jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. |
|
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
dovolená
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
holiday
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Mix of Travel Agency IC Tour |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of travel agency IC Tour s.r.o. The theoretical part describes the basic concepts in tourism, marketing mix, the SWOT analysis and competitors. The practical part deals with the characteristics of the travel agency and the analysis of the marketing mix. The next chapter contains the SWOT analysis of travel agency in detail. Based on the analysis the questionnaire survey was done. The identification of the competitors in Uherské Hradiště is individual part of this thesis. At the conclusion of the thesis proposals for improvement of the marketing mix travel agency IC Tour are recommended. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37111
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account