Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chrástek, Ivan
dc.contributor.author Hrušková, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:07Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:07Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30611
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. Teoretická část popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, marketingový mix, SWOT analýzu a konkurenci. Praktická část se zabývá charakteristikou cestovní kanceláře a analýzou marketingového mixu. Další kapitola podrobně popisuje SWOT analýzu cestovní kanceláře. Na základě analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření. Součástí práce je i identifikace konkurence v Uherském Hradišti. V závěru práce jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject produkt cs
dc.subject dovolená cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Tourism en
dc.subject marketing mix en
dc.subject travel agency en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject product en
dc.subject holiday en
dc.subject customer en
dc.title Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix of Travel Agency IC Tour
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2014-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of travel agency IC Tour s.r.o. The theoretical part describes the basic concepts in tourism, marketing mix, the SWOT analysis and competitors. The practical part deals with the characteristics of the travel agency and the analysis of the marketing mix. The next chapter contains the SWOT analysis of travel agency in detail. Based on the analysis the questionnaire survey was done. The identification of the competitors in Uherské Hradiště is individual part of this thesis. At the conclusion of the thesis proposals for improvement of the marketing mix travel agency IC Tour are recommended.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37111
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
hrušková_2014_dp.pdf 1.655Mb PDF View/Open
hrušková_2014_vp.pdf 573.7Kb PDF View/Open
hrušková_2014_op.pdf 740.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account