Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX |
Author: |
Kajšová, Simona
|
Advisor: |
Kocfelda, Ludvík
|
Abstract:
|
Cílem této práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy XXX, která se zabývá prodejem náhradních dílů na automobily značky Škoda. V teoretické části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, například konkurence, SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. V praktické části je představena společnost XXX, po které následuje analýza vybraných konkurentů v České republice. Následně je vypracovaná SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěr práce obsahuje návrhy pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti XXX. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30615
|
Date:
|
2014-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
E
37115
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account