Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocfelda, Ludvík
dc.contributor.author Kajšová, Simona
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:09Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:09Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30615
dc.description.abstract Cílem této práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy XXX, která se zabývá prodejem náhradních dílů na automobily značky Škoda. V teoretické části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, například konkurence, SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. V praktické části je představena společnost XXX, po které následuje analýza vybraných konkurentů v České republice. Následně je vypracovaná SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěr práce obsahuje návrhy pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti XXX.
dc.format 58 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitiveenvironment en
dc.subject competitivestrategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX
dc.title.alternative Competitive Environment Analysis of Company XXX
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2014-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyze the competitive environment of the company XXX, which sells car parts for Skoda. In the theoretical part are explain the basic theoretical concepts, for example competition, SWOT analysis and Porter´s five forces model. In the practical part is introduced company XXX, followed by an analysis of selected competitors in the Czech republic. Subsequently is SWOT analysis and Porter´s five forces model. Conclusion the work contains suggestions for improving the competitiveness of the company XXX.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37115
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kajšová_2014_dp.pdf 1.147Mb PDF View/Open
kajšová_2014_vp.pdf 608.3Kb PDF View/Open
kajšová_2014_op.pdf 741.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account