Marketingový plán prodejny Barevná Louka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán prodejny Barevná Louka |
Author: |
Krajčová, Markéta
|
Advisor: |
Kročilová, Petra
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a pojmy z odborné literatury, které jsou základem pro analytickou část práce. Na začátku analytické části najdeme představení a popis současného marketingového mixu společnosti, pro kterou je marketingový plán sestavován. V další části je analyzován její současný stav pomocí situační analýzy a analýzy konkurence, na základě kterých je zpracována SWOT analýza. Najdeme zde také navržený marketingový plán aplikovaný na zvolené marketingových cíle, ve kterém jsou popsány vhodná doporučení a aktivity. Marketingový plán by měl sloužit k upevnění postavení, ke zlepšení povědomosti o společnosti mezi zákazníky, a k dosažení zvolených cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30620
|
Date:
|
2014-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
E
37120
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account