Marketingový plán prodejny Barevná Louka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán prodejny Barevná Louka

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán prodejny Barevná Louka
Author: Krajčová, Markéta
Advisor: Kročilová, Petra
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a pojmy z odborné literatury, které jsou základem pro analytickou část práce. Na začátku analytické části najdeme představení a popis současného marketingového mixu společnosti, pro kterou je marketingový plán sestavován. V další části je analyzován její současný stav pomocí situační analýzy a analýzy konkurence, na základě kterých je zpracována SWOT analýza. Najdeme zde také navržený marketingový plán aplikovaný na zvolené marketingových cíle, ve kterém jsou popsány vhodná doporučení a aktivity. Marketingový plán by měl sloužit k upevnění postavení, ke zlepšení povědomosti o společnosti mezi zákazníky, a k dosažení zvolených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30620
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 37120


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krajčová_2014_dp.pdf 1.973Mb PDF View/Open
krajčová_2014_vp.pdf 995.6Kb PDF View/Open
krajčová_2014_op.pdf 875.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account