Marketingový plán prodejny Barevná Louka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kročilová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Krajčová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:10Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30620
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a pojmy z odborné literatury, které jsou základem pro analytickou část práce. Na začátku analytické části najdeme představení a popis současného marketingového mixu společnosti, pro kterou je marketingový plán sestavován. V další části je analyzován její současný stav pomocí situační analýzy a analýzy konkurence, na základě kterých je zpracována SWOT analýza. Najdeme zde také navržený marketingový plán aplikovaný na zvolené marketingových cíle, ve kterém jsou popsány vhodná doporučení a aktivity. Marketingový plán by měl sloužit k upevnění postavení, ke zlepšení povědomosti o společnosti mezi zákazníky, a k dosažení zvolených cílů. |
|
dc.format |
76 s. (121 718 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing goals
|
en |
dc.subject |
communication activities
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán prodejny Barevná Louka |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan for Retail Outlet Barevná Louka |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the creation of a marketing plan. The thesis is divided into two main parts theoretical and analytical. The first part is focused on theoretical knowledge and concepts from literature. They are the basis for the analytical part of the work. At the beginning of the analytical part we find the presentation and description of the current marketing mix of the company, for which the marketing plan is created. In the next section is analyse current state using the situational analysis and competition analysis, on the basis of which is handled by the SWOT analysis. We find there also the proposed marketing plan applied to the selected marketing goals, where are described the appropriate recommendations and activities. The marketing plan should serve to consolidate the position, to improve awareness about the company between customers, and to achieve the selected goals. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37120
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account