Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice
Author: Křížanová, Kristýna
Advisor: Švec, Jiří
Abstract: Cílem bakalářské práce nazvané "Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice" je analýza současného stavu firmy a sestavení marketingového plánu pro firmu, která působí na současném trhu jako autoservis Autocentrum Slušovice. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky z prostudované odborné literatury vztahující se k tématu práce. V druhé části je obsahem marketingového plánu definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem jejich dosažení a praktické vyjádření dané strategie týkající se i komunikace se zákazníky a dalších bodů plánu. Tento plán je směřován k postupnému dosažení cílů firmy a také k dosažení spokojenosti jak stávajících, tak nových zákazníků. Firma díky marketingovému plánu dostane nový náhled na situaci a bude mít možnost lépe se prosadit na trhu, vylepšit své postavení na trhu a také dosáhnout svých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30622
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 37122


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křížanová_2014_dp.pdf 1.985Mb PDF View/Open
křížanová_2014_vp.pdf 613.2Kb PDF View/Open
křížanová_2014_op.pdf 771.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account