Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Švec, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Křížanová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:11Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:11Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30622
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce nazvané "Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice" je analýza současného stavu firmy a sestavení marketingového plánu pro firmu, která působí na současném trhu jako autoservis Autocentrum Slušovice. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky z prostudované odborné literatury vztahující se k tématu práce. V druhé části je obsahem marketingového plánu definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem jejich dosažení a praktické vyjádření dané strategie týkající se i komunikace se zákazníky a dalších bodů plánu. Tento plán je směřován k postupnému dosažení cílů firmy a také k dosažení spokojenosti jak stávajících, tak nových zákazníků. Firma díky marketingovému plánu dostane nový náhled na situaci a bude mít možnost lépe se prosadit na trhu, vylepšit své postavení na trhu a také dosáhnout svých cílů. |
|
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
marketing objectives
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan for Company Autocentrum Slušovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor's thesis named "The marketing plan of the company Car centre Slušovice" is analysis of the current state of the company and building marketing plan for the company which operates in the current market as a car repair Car centre Slušovice. The first section provides the theoretical knowledge acquired from the professional literature related to the topic of work. The second part of the content marketing plan defines the mission and objectives of the company, situational analysis and selecting appropriate strategy to achieve a practical expression of the strategy related to communication with customers and other points of plan. This plan is directed towards the objectives of the company and also to achieve the satisfaction of both existing and new customers. Thanks to the marketing plan, the company will get a new perspective on the situation and will be able to better enforce on the market to improve their market position and achieve their goals. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37122
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account