Marketingový plán firmy Metal Servis Czech, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Metal Servis Czech, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Pravcová, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:46Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:46Z
dc.date.issued 2014-06-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30718
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce bude vytvoření marketingového plánu pro společnost Metal Servis Czech, s.r.o. Cílem práce bude vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího rozvoje firmy v marketingové oblasti a má vnést nový pohled na aktivity společnosti. Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na sběr informací z odborné literatury. Praktická část práce bude věnována analýzám nezbytným pro sestavení marketingového plánu, definici hlavních a dílčích cílů, s jejichž pomocí lze postupně plán implementovat.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Analyses en
dc.subject Strategy en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Plan en
dc.title Marketingový plán firmy Metal Servis Czech, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Plan of the Company Metal Servis Czech, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2014-09-09
dc.description.abstract-translated The main subject of this thesis will be a marketing plan of the company Metal Servis Czech, s.r.o. The aim of this thesis will be a proposal of possible solutions which will answer the question of future development of the company´s marketing activities. The thesis should bring a new perspective on company´s activities. This thesis will be divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will focus on collection of information from literature. The practical part will be dedicated to required analyses, which will help to define major and partial goals and help to implement the plan gradually.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37291
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-08-22


Files in this item

Files Size Format View
pravcová_2014_dp.pdf 1.367Mb PDF View/Open
pravcová_2014_vp.pdf 648.8Kb PDF View/Open
pravcová_2014_op.pdf 623.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account