Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Paloušková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:20:43Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:20:43Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30866
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy EverLift, s.r.o. Teo-retická část práce zahrnuje poznatky z analýzy jak marketingového mixu, tak komunikač-ního mixu. V praktické části je představena firma EverLift, s.r.o., ve které byla samotná analýza provedena. Cílem práce bylo zjistit, zda firma využívá marketingovou komunikaci efektivně a jak by ji mohla vylepšit. Na základě zjištěných informací jsou uvedena doporu-čení, která jsou následně podrobena nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
60 s. (89 880 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Company Everlift s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis analyses marketing communication of the firm EverLift, s.r.o. The theoretical part includes findings from an analysis of the marketing mix and of the com-munication mix. Practical part introduces the company EverLift, s.r.o., in which the re-search was carried out. The aim of the thesis was to determine whether the company uses the marketing communication efficiently and how it could be improved. Based on the data collected, the paper concludes with some recommendations, which are subjected to a cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30423
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account