Marketingová komunikace rezidenčních projektů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace rezidenčních projektů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Gottwaldová, Hana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:16Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:16Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31052
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu při prodeji bytů na pražském rezidenčním trhu. V teoretické části jsou představeny jednotlivé komunikační nástroje, které se obvykle u marketingové komunikace rezidenčních projektů využívají. V praktické části jsou na vybraných projektech tyto nástroje monitorovány se zaměřením na efektivitu vzhledem k cílové skupině. Dále tento monitoring je doplněn ex-pertními rozhovory. V projektové části je sestaven návrh marketingové komunikace rezi-denčního projektu v Praze, což byl i hlavní cíl diplomové práce.
dc.format 161 s.
dc.format.extent 6817311
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject nemovitosti cs
dc.subject rezidenční trh cs
dc.subject byty cs
dc.subject Praha cs
dc.subject monitoring cs
dc.subject kvalitativní rozhovory cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject real estate en
dc.subject residential market en
dc.subject apartments en
dc.subject Prague en
dc.subject monitoring en
dc.subject qualitative interviews en
dc.title Marketingová komunikace rezidenčních projektů
dc.title.alternative The Marketing Communications of Residential Projects
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the Prague market residential properties and the use of the commu-nication mix. In the theoretical section it introduces all communication tools, which are usually applied in the marketing communication of residential projects. In the practical part of the selected projects, these monitoring are used tools with a focus on the efficiency to hit the target group. Additionally, this monitoring is supplemented by expert interviews. The project consists of the design of marketing communication of one residential project in Prague, which was the main objective of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 41060
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
gottwaldová_2015_dp.pdf 6.501Mb PDF View/Open None
gottwaldová_2015_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
gottwaldová_2015_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account