Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva |
Author: |
Vyrubalová, Jarmila
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je návrh reálného řešení zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky Sportcentra Želva v Dubňanech. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy problematiky CRM a slouží jako podklad pro praktickou část práce. Praktická část se věnuje představení Sportcentra Želva, analýze současného stavu řízení vztahů se zákazníky a odhaluje nedostatky v oblasti CRM. Za pomoci výsledků analytické části je zpracován projekt, jehož hlavním cílem je navrhnout reálné řešení, které povede ke zlepšení dosavadních vztahů se zákazníky sportovního centra. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31137
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Podniková ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
33936
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account