Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva
Author: Vyrubalová, Jarmila
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této diplomové práce je návrh reálného řešení zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky Sportcentra Želva v Dubňanech. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy problematiky CRM a slouží jako podklad pro praktickou část práce. Praktická část se věnuje představení Sportcentra Želva, analýze současného stavu řízení vztahů se zákazníky a odhaluje nedostatky v oblasti CRM. Za pomoci výsledků analytické části je zpracován projekt, jehož hlavním cílem je navrhnout reálné řešení, které povede ke zlepšení dosavadních vztahů se zákazníky sportovního centra.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31137
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: D 33936


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vyrubalová_2015_dp.pdf 2.356Mb PDF View/Open None
vyrubalová_2015_op.pdf 1.007Mb PDF View/Open None
vyrubalová_2015_vp.docx 24.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account