Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vyrubalová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:46Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:46Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31137
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh reálného řešení zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky Sportcentra Želva v Dubňanech. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy problematiky CRM a slouží jako podklad pro praktickou část práce. Praktická část se věnuje představení Sportcentra Želva, analýze současného stavu řízení vztahů se zákazníky a odhaluje nedostatky v oblasti CRM. Za pomoci výsledků analytické části je zpracován projekt, jehož hlavním cílem je navrhnout reálné řešení, které povede ke zlepšení dosavadních vztahů se zákazníky sportovního centra. |
|
dc.format |
95 s. (138 816 znaků) |
|
dc.format.extent |
2471391 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
CRM systém
|
cs |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction research
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
CRM system
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva |
|
dc.title.alternative |
The Project of Implementation CRM Elements for Improvement of Customer Relationship Management in Sportcentrum Želva |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Križanková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this is implementation of CRM components to improve customer relationship management in Sportcentrum Želva in Dubňany. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic concept of CRM issues and serves as a basic for practical part. The practical part focuses on introduction Sporcentrum Želva, analysis of current state of customer relationship management and reveals main drawbacks. With the help of the analysis results of the projekt, is elaborated which aims to propose realistic solutions to improve customer relations. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33936
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account