Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s. |
Author: |
Břoušek, Petr
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce Vás seznámí s vnějším a vnitřním okolím společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací ve firmě. Na základě získaných poznatků je vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Kromě vytvoření komunikační strategie, stanovení cílových skupin a nástrojů, získáte přehled o načasování projektu, jeho nákladech, potenciálních rizicích a možnostech vyhodnocení účinnosti jednotlivých aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3136
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
5855
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account