dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Břoušek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:22:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:22:38Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3136
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce Vás seznámí s vnějším a vnitřním okolím společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací ve firmě. Na základě získaných poznatků je vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Kromě vytvoření komunikační strategie, stanovení cílových skupin a nástrojů, získáte přehled o načasování projektu, jeho nákladech, potenciálních rizicích a možnostech vyhodnocení účinnosti jednotlivých aktivit. |
cs |
dc.format |
107 s., 4 s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
2850777 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
IT
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
IT
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.title |
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of an integrated marketing communication in the joint stock company HCV Group. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hutyra, Libor |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis focuses on the actual level of marketing communication within the joint stock company HCV Group. Additionally, it submits proposed changes ensuring faster development of the company, as well as increasing the number of their satisfied cus-tomers. The thesis was elaborated for the internal purposes of the company. The theoretical part briefly characterises various marketing communications, new trends and their possible application in practical situations. The analytical part acquaints about the macro and micro environment of the company and evaluates the current position of their marketing commu-nications. Based on the researched information I elaborated the marketing communication project. Additional to the establishment of the communication strategy, the target groups as well as the tools, you will have the general overview of the timing, the costs and potential project risks. Furthermore you will have the possibility of evaluating individual activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5855
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|