Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Břoušek, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:22:38Z
dc.date.available 2010-07-14T21:22:38Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3136
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce Vás seznámí s vnějším a vnitřním okolím společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací ve firmě. Na základě získaných poznatků je vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Kromě vytvoření komunikační strategie, stanovení cílových skupin a nástrojů, získáte přehled o načasování projektu, jeho nákladech, potenciálních rizicích a možnostech vyhodnocení účinnosti jednotlivých aktivit. cs
dc.format 107 s., 4 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 2850777 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject IT cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject IT en
dc.subject marketing communication tools en
dc.title Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s. cs
dc.title.alternative The project of an integrated marketing communication in the joint stock company HCV Group. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hutyra, Libor
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis focuses on the actual level of marketing communication within the joint stock company HCV Group. Additionally, it submits proposed changes ensuring faster development of the company, as well as increasing the number of their satisfied cus-tomers. The thesis was elaborated for the internal purposes of the company. The theoretical part briefly characterises various marketing communications, new trends and their possible application in practical situations. The analytical part acquaints about the macro and micro environment of the company and evaluates the current position of their marketing commu-nications. Based on the researched information I elaborated the marketing communication project. Additional to the establishment of the communication strategy, the target groups as well as the tools, you will have the general overview of the timing, the costs and potential project risks. Furthermore you will have the possibility of evaluating individual activities. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5855
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
břoušek_2007_dp.pdfBlocked 2.718Mb PDF View/Open
břoušek_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
břoušek_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account