Videohry jako forma umění
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Videohry jako forma umění | 
| Author: | 
Šťastná, Miriam
 | 
| Advisor: | 
Stránský, Bohuslav
 | 
| 
Abstract:
 | 
Hlavním cílem mé bakalářské práce je návrh herní aplikace určené převážně pro PC plat-formu. V teoretické části bude obsažena stručná historie a vývoj grafiky v počítačích, spo-lečně s historií a vývojem video a PC her. Následovat bude krátká rešerše současných tech-nologií a metod používaných při jejich výrobě. Tato část bude doplněna teorií o vizualitě, estetice a o způsobu zobrazení, společně s krátkou analýzou vybraných projektů.    Následující praktická část se bude skládat z procesu tvorby již zmíněné herní apli-kace. Nastíním moji základní ideu, inspiraci a volbu platformy. Poté bude následovat popis procesu výroby konkrétních modelů a textur spolu s vytvořením scény, její následovnou im-plementací do videoherního enginu, komponování a konečnou finalizací. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/31604
 | 
| 
Date:
 | 
2014-12-01 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ateliér Digitální design | 
| 
Discipline:
 | 
Multimédia a design - Digitální design | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
A
37909
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account