Videohry jako forma umění
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Šťastná, Miriam
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:18Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31604
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé bakalářské práce je návrh herní aplikace určené převážně pro PC plat-formu. V teoretické části bude obsažena stručná historie a vývoj grafiky v počítačích, spo-lečně s historií a vývojem video a PC her. Následovat bude krátká rešerše současných tech-nologií a metod používaných při jejich výrobě. Tato část bude doplněna teorií o vizualitě, estetice a o způsobu zobrazení, společně s krátkou analýzou vybraných projektů. Následující praktická část se bude skládat z procesu tvorby již zmíněné herní apli-kace. Nastíním moji základní ideu, inspiraci a volbu platformy. Poté bude následovat popis procesu výroby konkrétních modelů a textur spolu s vytvořením scény, její následovnou im-plementací do videoherního enginu, komponování a konečnou finalizací. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.format.extent |
9955347 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
videohra
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
engine
|
cs |
dc.subject |
estetika
|
cs |
dc.subject |
vizualita
|
cs |
dc.subject |
stylizace
|
cs |
dc.subject |
modely
|
cs |
dc.subject |
textury
|
cs |
dc.subject |
video game design
|
en |
dc.subject |
engine
|
en |
dc.subject |
aesthetics
|
en |
dc.subject |
visuality
|
en |
dc.subject |
styling
|
en |
dc.subject |
models
|
en |
dc.subject |
textures
|
en |
dc.title |
Videohry jako forma umění |
|
dc.title.alternative |
Video Games as an Art Form |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Martin |
|
dc.date.accepted |
2015-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of my thesis is to create a game application designed primarily for PC plat-form. The theoretical part will include a brief history and development of graphics on com-puters, together with the history and development of video and PC games. Next a brief re-view of current technologies and methods used for their manufacture will follow. This part will include theories of visuality, aesthetics and viewing modes, together with a short anal-ysis of the selected projects. The following practical part will consist of the creation process of the already men-tioned gaming applications. I will outline my basic idea, inspiration and choice of platform. This will be followed by a description of the process of production of specific models and textures, along with the creation of the scene, its implementation into videogame engine, composing and final finalization. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
37909
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account