Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Weikertová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32387
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje finální projektový oddíl, jehož cílem je zvýšit úroveň povědomí o popisovaném fenoménu a iniciovat častější užívání těchto netypizovaných médií v rámci marketingově-komunikačních aktivit společností zde působících. |
|
dc.format |
138 s. |
|
dc.format.extent |
2522535 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
ambientní reklama
|
cs |
dc.subject |
ambientní komunikace
|
cs |
dc.subject |
netradiční média
|
cs |
dc.subject |
inovativní média
|
cs |
dc.subject |
městské intervence
|
cs |
dc.subject |
ambient media
|
en |
dc.subject |
ambient advertising
|
en |
dc.subject |
ambient communication
|
en |
dc.subject |
non-traditional communication
|
en |
dc.subject |
innovative media
|
en |
dc.subject |
urban interventions
|
en |
dc.title |
Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu |
|
dc.title.alternative |
The Potential of Ambient Media in the Context of the Czech Advertising Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis provides a wide-range view to ambient media in context of marketing communication. The intention of presented text is mostly identification of position, significance and potential of ambient media on Czech market through comparison of perception of ambient media by agencies workers, important advertisers and target consumers while relying on analyses/interpretation of collected data. Final project section responds to results of research in order to build up general knowledge about described phenomena and to initiate more often using of these non-traditional media within marketing communication activities of local companies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37000
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account