Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Burián, Tomáš
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické práci je zpracována literární rešerše týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového mixu. V praktické části je vypracována charakteristika společnosti, jejího marketingového mixu, analýzy týkající se konkurenceschopnosti podniku a následně projekt, týkající se rozšíření distribučních cest, konkrétně vybudování nových prodejen společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3239
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
6060
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account