dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Burián, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T00:57:17Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3239
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické práci je zpracována literární rešerše týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového mixu. V praktické části je vypracována charakteristika společnosti, jejího marketingového mixu, analýzy týkající se konkurenceschopnosti podniku a následně projekt, týkající se rozšíření distribučních cest, konkrétně vybudování nových prodejen společnosti. |
cs |
dc.format |
103 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1959611 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
distribuční cesta
|
cs |
dc.subject |
prodejna
|
cs |
dc.subject |
plastová okna
|
cs |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
channel of distribution
|
en |
dc.subject |
sale office
|
en |
dc.subject |
plastic windows
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of competitiveness increasing of the company VPO Protivanov a.s. by using the tools of a marketing mix |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Julínek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to prepare a project of competitiveness increasing of the company by usage tools of the marketing mix. The thesis is made by two parts. The first part is a theory that describes competition, competitiveness, competitive advantage and marketing mix by using of the literature. The practical part includes characteristics of the company, its marketing mix, competitiveness analysis and the project. The project is focused on channels of distribution enlargement, mainly on new sale offices establishing. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6060
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|