Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Burián, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-15T00:57:17Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3239
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce bylo vypracovat projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické práci je zpracována literární rešerše týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového mixu. V praktické části je vypracována charakteristika společnosti, jejího marketingového mixu, analýzy týkající se konkurenceschopnosti podniku a následně projekt, týkající se rozšíření distribučních cest, konkrétně vybudování nových prodejen společnosti. cs
dc.format 103 s., 15 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1959611 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject distribuční cesta cs
dc.subject prodejna cs
dc.subject plastová okna cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject competition en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject marketing mix en
dc.subject channel of distribution en
dc.subject sale office en
dc.subject plastic windows en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu cs
dc.title.alternative Project of competitiveness increasing of the company VPO Protivanov a.s. by using the tools of a marketing mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Julínek, Josef
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to prepare a project of competitiveness increasing of the company by usage tools of the marketing mix. The thesis is made by two parts. The first part is a theory that describes competition, competitiveness, competitive advantage and marketing mix by using of the literature. The practical part includes characteristics of the company, its marketing mix, competitiveness analysis and the project. The project is focused on channels of distribution enlargement, mainly on new sale offices establishing. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6060
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
burián_2007_dp.pdfBlocked 1.868Mb PDF View/Open
burián_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
burián_2007_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account