Marketingové komunikace v praxi politické strany
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace v praxi politické strany |
Author: |
Schreier, Martin
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace politické strany KDU - ČSL. Zejména na její krajskou organizační složku působící ve Zlínském kraji . Cílem bakalářské práce je zmapovat činnost krajské organizace KDU-ČSL v oblasti marketingových komunikací. Práce má za úkol ukázat na skutečnost, že politická strana se v systému volné a svobodné soutěže politických stran neobejde bez dobře propracované a správně načasované politické reklamy - propagace. Politická reklama musí používat stejné marketingové prostředky, jaké jsou vlastní komerční sféře, snad jen s tím rozdílem, jak a v jaké míře jsou jednotlivé techniky používány. Po zmapování oblasti marketingových komunikací pak budou navržena opatření k zlepšení jejich využívání ve volební kampani pro volby do Krajského zastupitelstva v r 2008. Práci zpracovávám na základě vědomostí získaných studiem literatury doporučené na přednáškách na FMK UTB ve Zlíně a také díky zkušenostem získaným v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3274
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4874
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account