Marketingové komunikace v praxi politické strany
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Schreier, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:17:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3274
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace politické strany KDU - ČSL. Zejména na její krajskou organizační složku působící ve Zlínském kraji . Cílem bakalářské práce je zmapovat činnost krajské organizace KDU-ČSL v oblasti marketingových komunikací. Práce má za úkol ukázat na skutečnost, že politická strana se v systému volné a svobodné soutěže politických stran neobejde bez dobře propracované a správně načasované politické reklamy - propagace. Politická reklama musí používat stejné marketingové prostředky, jaké jsou vlastní komerční sféře, snad jen s tím rozdílem, jak a v jaké míře jsou jednotlivé techniky používány. Po zmapování oblasti marketingových komunikací pak budou navržena opatření k zlepšení jejich využívání ve volební kampani pro volby do Krajského zastupitelstva v r 2008. Práci zpracovávám na základě vědomostí získaných studiem literatury doporučené na přednáškách na FMK UTB ve Zlíně a také díky zkušenostem získaným v praxi. |
cs |
dc.format |
55stran |
cs |
dc.format.extent |
727459 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009 |
|
dc.subject |
politická strana
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
veřejnost
|
cs |
dc.subject |
KDU-ČSL
|
cs |
dc.subject |
volič
|
cs |
dc.subject |
volby
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
political party
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
public
|
en |
dc.subject |
KDU-CSL
|
en |
dc.subject |
voter
|
en |
dc.subject |
elections
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace v praxi politické strany |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication tools in political party praktice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the political party KDU-CSL. A special emphasis is given on the regional organization unit of the Zlin Region. The aim of this thesis is to analyze activities of the regional organization of KDU-CSL in the field of marketing communication. The aspiration of this work is to point out that a political party can not do without a sophisticated and well-timed political promotion - advertising in the free contest of political parties. Political promotion has to use the same marketing tools like in the commerce sphere. The only difference may be in the scale, in which each technique is used. After analyzing the areas of marketing communication, certain measures will be suggested. These measures are supposed to lead to a better usage of the commutation tools in the election campaign for the Regional Election of 2008. I base this thesis upon knowledge gained during my studies at the Faculty of Multimedia Communication as well as on my own practical experience |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4874
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account