dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Gajdošíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:31Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33157
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá determinantami autoregulace učení dospělých v systému formálního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, které faktory působí na proces osvojování si učiva v dospělém věku. Zaměříme se na vnitřní a vnější vlivy autoregulace učení dospělých, studujících v systému formálního vzdělávání, konkrétně těch, kteří studují vysokou školu. Posoudíme, zdali převažují spíše vnější faktory (tedy vliv okolního prostředí studujícího dospělého jedince) nebo faktory vnitřní (motivace studujícího dospělého, jeho osobnostní předpoklady, schopnost sebekontroly). Výstupem této bakalářské práce je vytvoření nové zakotvené teorie, popisující determinanty autoregulace učení dospělých. |
|
dc.format |
60 s. (87 288 znaků) |
|
dc.format.extent |
2081193 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autoregulace učení
|
cs |
dc.subject |
determinanty učení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
formální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
sebeřízení
|
cs |
dc.subject |
sebepřijetí
|
cs |
dc.subject |
osvojování si učiva
|
cs |
dc.subject |
vnitřní faktory
|
cs |
dc.subject |
vnější faktory
|
cs |
dc.subject |
vnitřní bariéry
|
cs |
dc.subject |
self-regulated learning
|
en |
dc.subject |
determinants of learning
|
en |
dc.subject |
education of adults
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
formal education
|
en |
dc.subject |
self-regulation
|
en |
dc.subject |
self-acceptance
|
en |
dc.subject |
embaracing of schoolwork
|
en |
dc.subject |
inner factors
|
en |
dc.subject |
outer factors
|
en |
dc.subject |
inner barriers
|
en |
dc.title |
Determinanty autoregulace učení dospělých v systému formálního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Determinants of Self-Regulation of Adult Learning in the Formal Education System |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jakešová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis dealing with determinants of adult´s self-regulation in formal educational systém. Aim of this work is to explore, which factors influence process of em-bracing of schoolwork by adults. We focus on inner and outer influences of self-regulation of adults, who study in formal eduacational systém, specifically who study at universities. We judge whether outer factors (influence of surroundings) prevail over inner in-fluences (motivation of studying adult person, his personality traits and ability of self-control). Outcome of this bachelor thesis is to create new grounded theory, describing de-terminants of adult´s self-regulated learning. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38755
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
dospělí
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
adults
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |