Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu
Author: Kenšová, Alžběta
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci a hlavních nástrojích marketingového komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny základní pojmy v oblasti konkurence a konkurenčního postavení na trhu. Praktická část je věnována představení společnosti a je provedena PESTE analýza, Porterova konkurenční analýza a GE matice včetně rozboru aktuální úrovně komunikačních aktivit. Na závěr je provedena souhrnná SWOT analýza jako východisko pro následující projekt. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení společnosti Medar s.r.o. na českém trhu. Celý projekt je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33376
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 39054


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kenšová_2015_dp.pdf 8.423Mb PDF View/Open
kenšová_2015_vp.docx 29.05Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kenšová_2015_op.pdf 898.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account