Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
Author: Mošťková, Vendula
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Na trhu panuje silně konkurenční prostředí. To nabádá společnost k posílení pozice značky na spotřebitelském trhu a budování pevných vztahů se svými zákazníky, což je i cílem této diplomové práce. V teoretické části je popsána problematika brandingu, náležitosti značky a její proces řízení. V analytické části je pak zkoumáno, jak zákazníci vnímají rozdíly mezi značkami a jaké faktory je při nákupním rozhodování ovlivňují. Je zpracována charakteristika společnosti XY, definována hodnota značky i její identita. V projektové části je pak navržen program pro rozvoj značky v následujícím období. Zde jsou zpracovány akční plány jednotlivých programů, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33415
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: A 39104


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mošťková_2015_dp.pdf 4.337Mb PDF View/Open
mošťková_2015_vp.docx 24.39Kb Microsoft Word 2007 View/Open
mošťková_2015_op.docx 29.82Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account