Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Mošťková, Vendula
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33415
dc.description.abstract Na trhu panuje silně konkurenční prostředí. To nabádá společnost k posílení pozice značky na spotřebitelském trhu a budování pevných vztahů se svými zákazníky, což je i cílem této diplomové práce. V teoretické části je popsána problematika brandingu, náležitosti značky a její proces řízení. V analytické části je pak zkoumáno, jak zákazníci vnímají rozdíly mezi značkami a jaké faktory je při nákupním rozhodování ovlivňují. Je zpracována charakteristika společnosti XY, definována hodnota značky i její identita. V projektové části je pak navržen program pro rozvoj značky v následujícím období. Zde jsou zpracovány akční plány jednotlivých programů, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 100 s. (157 795)
dc.format.extent 4547733
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject osobnost značky cs
dc.subject positioning značky cs
dc.subject brand management cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand equity en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand personality en
dc.subject brand positioning en
dc.subject brand management en
dc.subject corporate identity en
dc.title Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
dc.title.alternative Project of Brand Development of Company XY
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2015-05-26
dc.description.abstract-translated On the market there is a strongly competitive environment. This encourages the company to strengthen the brand's position in the consumer market and building strong relationships with its customers, which is the target of this thesis. The theoretical part describes the issue of branding, requirements of the brand and its management process. Then in the analytical part examines how consumers perceive differences between brands and what factors influence the buying decision. Characteristic of company XY is making, the value of the brand and its identity is defined. The project part is designed a program for the development of the brand in the next period. Here are processed action plans for individual programs, which are submitted of time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39104
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
mošťková_2015_dp.pdf 4.337Mb PDF View/Open
mošťková_2015_vp.docx 24.39Kb Microsoft Word 2007 View/Open
mošťková_2015_op.docx 29.82Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account