Projekt zvýšení konkurenceschopnosti penzionu Alpenheim
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Minaříková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33424
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá oblastí cestovního ruchu zaměřeného na hotelnictví a slouží jako podklad pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti penzionu Alpenheim. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První, teoretická část, se zabývá konkurenceschopností, služ-bami a cíleným marketingem. Druhá, praktická část se zaměřuje na analýzy interního a ex-terního prostředí penzionu. Prostředí je analyzováno na základě marketingového mixu, Por-terova modelu pěti konkurenčních sil a konkurence a závěr praktické části je využito PESTLE a SWOT analýzy. Na základě provedených analýz je navržen projekt na rozšíření nabízených služeb a zvýšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
88 s. (130 066) |
|
dc.format.extent |
1707095 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
cestovní kanceláře
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
PPC advertising
|
en |
dc.subject |
travel agencies
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti penzionu Alpenheim |
|
dc.title.alternative |
The Project for Improving the Competitiveness of the Pension Alpenheim |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Končitíková, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with tourism areas with a focus on hospitality and serves as a basis for a project to improve the competitiveness of the pension Alpenheim. The work will be divided into two main parts. The first theoretical part deals with competitiveness, services and tar-geted marketing. The second part focuses on the analysis of the internal and external envi-ronment of the pension. The environment will be analyzed on the basis of the marketing mix, Porter's five forces model of competition and for the conclusion of the practical secti-on a PESTLE and SWOT analysis will be used. Based on the analysis project is designed to expand service offerings and marketing communications. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39117
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account