Projekt zvýšení konkurenceschopnosti penzionu Alpenheim

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti penzionu Alpenheim

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Minaříková, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:29Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33424
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá oblastí cestovního ruchu zaměřeného na hotelnictví a slouží jako podklad pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti penzionu Alpenheim. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První, teoretická část, se zabývá konkurenceschopností, služ-bami a cíleným marketingem. Druhá, praktická část se zaměřuje na analýzy interního a ex-terního prostředí penzionu. Prostředí je analyzováno na základě marketingového mixu, Por-terova modelu pěti konkurenčních sil a konkurence a závěr praktické části je využito PESTLE a SWOT analýzy. Na základě provedených analýz je navržen projekt na rozšíření nabízených služeb a zvýšení marketingové komunikace.
dc.format 88 s. (130 066)
dc.format.extent 1707095
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject cestovní kanceláře cs
dc.subject competition en
dc.subject marketing services en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject PPC advertising en
dc.subject travel agencies en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti penzionu Alpenheim
dc.title.alternative The Project for Improving the Competitiveness of the Pension Alpenheim
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Končitíková, Gabriela
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis deals with tourism areas with a focus on hospitality and serves as a basis for a project to improve the competitiveness of the pension Alpenheim. The work will be divided into two main parts. The first theoretical part deals with competitiveness, services and tar-geted marketing. The second part focuses on the analysis of the internal and external envi-ronment of the pension. The environment will be analyzed on the basis of the marketing mix, Porter's five forces model of competition and for the conclusion of the practical secti-on a PESTLE and SWOT analysis will be used. Based on the analysis project is designed to expand service offerings and marketing communications.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39117
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
minaříková_2015_dp.pdf 1.628Mb PDF View/Open
minaříková_2015_vp.docx 23.83Kb Microsoft Word 2007 View/Open
minaříková_2015_op.docx 27.53Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account