Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Výchopňová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:31Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:31Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33435
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XYZ. Důvodem zvolení tohoto tématu, byla nedostačující úroveň marketingových aktivit a potřeba vytvoření nové marketingové koncepce na rok 2015. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky a využít možné výhody a příležitosti, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě a dosažení firemních cílů. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je stručně charakterizována marketingová komunikace, její členění a nástroje, které jsou teoretickým východiskem pro plán marketingové komunikace. Analytická část se zabývá vnějším a vnitřním prostředím firmy a také shrnuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Na základě získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 130 s. (218 150 znaků)
dc.format.extent 2246171
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject Porterův model konkurence cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject Porter's model competition en
dc.subject GE matrix en
dc.subject cost and time and risk analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ
dc.title.alternative Project of Marketing Communication in the Company XYZ
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Končitíková, Gabriela
dc.date.accepted 2015-05-29
dc.description.abstract-translated The Diploma thesis comments on the current situation of the marketing communication of the XYZ Company. The insufficient level of the marketing activities and the need of the new marketing conception creation for the year 2015 was the reason for choosing the topic. The goal is an elimination of the defects defined and to make a use of the possible advantages and possibilities, which are supposed to raise the awareness on the company XYZ and to achieve the goals the company set. The thesis consists of three parts. The theoretical part describes the marketing communication, its parts and tools, which are the theoretical solution for the marketing communication plan. The analytic part deals with the inner and the outer surroundings of the company and also summarizes the current state of the communicative company activities. The project of the marketing communication is assembled based on the gained findings and analyses; the end includes the cost analysis, time analysis an risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39131
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
výchopňová_2015_dp.pdf 2.142Mb PDF View/Open
výchopňová_2015_vp.docx 28.26Kb Microsoft Word 2007 View/Open
výchopňová_2015_op.docx 27.71Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account