Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Výchopňová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:31Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33435
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XYZ. Důvodem zvolení tohoto tématu, byla nedostačující úroveň marketingových aktivit a potřeba vytvoření nové marketingové koncepce na rok 2015. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky a využít možné výhody a příležitosti, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě a dosažení firemních cílů. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je stručně charakterizována marketingová komunikace, její členění a nástroje, které jsou teoretickým východiskem pro plán marketingové komunikace. Analytická část se zabývá vnějším a vnitřním prostředím firmy a také shrnuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Na základě získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
130 s. (218 150 znaků) |
|
dc.format.extent |
2246171 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model konkurence
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model competition
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.subject |
cost and time and risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in the Company XYZ |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Končitíková, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2015-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis comments on the current situation of the marketing communication of the XYZ Company. The insufficient level of the marketing activities and the need of the new marketing conception creation for the year 2015 was the reason for choosing the topic. The goal is an elimination of the defects defined and to make a use of the possible advantages and possibilities, which are supposed to raise the awareness on the company XYZ and to achieve the goals the company set. The thesis consists of three parts. The theoretical part describes the marketing communication, its parts and tools, which are the theoretical solution for the marketing communication plan. The analytic part deals with the inner and the outer surroundings of the company and also summarizes the current state of the communicative company activities. The project of the marketing communication is assembled based on the gained findings and analyses; the end includes the cost analysis, time analysis an risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39131
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account