Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X |
Author: |
Sedlářová, Jana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33449
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
39156
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account