Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Sedlářová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:33Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33449
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
104 s. (169 941 znaků). |
|
dc.format.extent |
3211379 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
doplňky stravy
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
dietary supplements
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.title |
Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Selected Marketing Activities for Increasing the Sales of the Product X |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pernický, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is concerned with a proposal of selected marketing and related activi-ties for the ABC Company. The goal of this work is to analyze existing marketing communication of the X product, and to propose options for improvement. The theoretical part consists of an overview of findings collected from various literary sources concerning marketing communication, its tools and modern trends. Furthermore, food supplement particularities are characterized for each market. The practical part is first of all focused on the situation analysis and description of current enterprise practice. The remaining part of the work is comprised of proposals for selected activities, which are subjects of time, costs and risks analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39156
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account