Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Sedlářová, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:33Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:33Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33449
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 104 s. (169 941 znaků).
dc.format.extent 3211379
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject doplňky stravy cs
dc.subject prodej cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject internet marketing en
dc.subject dietary supplements en
dc.subject sale en
dc.subject distribution en
dc.title Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X
dc.title.alternative Proposal of Selected Marketing Activities for Increasing the Sales of the Product X
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pernický, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is concerned with a proposal of selected marketing and related activi-ties for the ABC Company. The goal of this work is to analyze existing marketing communication of the X product, and to propose options for improvement. The theoretical part consists of an overview of findings collected from various literary sources concerning marketing communication, its tools and modern trends. Furthermore, food supplement particularities are characterized for each market. The practical part is first of all focused on the situation analysis and description of current enterprise practice. The remaining part of the work is comprised of proposals for selected activities, which are subjects of time, costs and risks analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39156
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
sedlářová_2015_dp.pdf 3.062Mb PDF View/Open
sedlářová_2015_vp.docx 29.28Kb Microsoft Word 2007 View/Open
sedlářová_2015_op.pdf 1023.Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account