Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně |
Author: |
Mašejová, Veronika
|
Advisor: |
Tučková, Zuzana
|
Abstract:
|
Předmětem této diplomové práce je navržení projektu marketingové komunikace pro novou restauraci ve Zlíně prostřednictvím teoretických poznatků nabytých v průběhu studia. V teoretické části jsou vysvětleny veškeré pojmy z oblasti gastronomie, marketingové komunikace a jejího plánování získané z dostupné literatury. Praktická část je věnována finanční analýze společnosti HP Tronic, analýze marketingového prostředí restaurace a vyhodnocení spotřebitelských preferencí získaných v rámci dotazníkového šetření. Projektová část, která je zároveň součástí té praktické, se zaměřuje na vytvoření projektu marketingové komunikace pro restauraci na jeden rok, přičemž součástí je i časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33480
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Grade for thesis and defense:
|
C
39193
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account