Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Author: Grmolcová, Alžběta
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix a konkurenceschopnost minipivovaru Pod ořechem v Petrově. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit podniku a navržení opatření, která povedou ke zlepšení jeho situace. Teoretickou část tvoří literární rešerše daného tématu, tedy marketingu, marketingového mixu, konkurence a metod pro posuzování situace podniku na poli jeho působení. Praktická část práce zahrnuje představení sledovaného podniku, jeho produktovou analýzu, analýzu vnitřních a vnějších vlivů, které na podnik působí a analýzu konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33677
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 39484


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
grmolcová_2015_dp.pdf 3.437Mb PDF View/Open
grmolcová_2015_vp.docx 25.87Kb Microsoft Word 2007 View/Open
grmolcová_2015_op.docx 27.34Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account