Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY |
Author: |
Grmolcová, Alžběta
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix a konkurenceschopnost minipivovaru Pod ořechem v Petrově. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit podniku a navržení opatření, která povedou ke zlepšení jeho situace. Teoretickou část tvoří literární rešerše daného tématu, tedy marketingu, marketingového mixu, konkurence a metod pro posuzování situace podniku na poli jeho působení. Praktická část práce zahrnuje představení sledovaného podniku, jeho produktovou analýzu, analýzu vnitřních a vnějších vlivů, které na podnik působí a analýzu konkurence. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33677
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
39484
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account