dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Zorvan, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:46:57Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:46:57Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33772
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problémem firmy Hamé, která má problém s rozšířením své značky v online prostoru. Zřídila e-shop, o kterém zákazníci neví, na profilu Facebooku se moc lidí nevyjadřuje a kanál YouTube je zapomenut kompletně. Chce proto lépe využívat marketingové online nástroje za účelem lepší komunikace se zákazníky, rozšíření pově-domí o značce, získání nových zákazníků a také zvýšení tržeb. Zanalyzoval jsem jednot-livé online marketingové nástroje, která firma užívá nyní. Analyzoval jsem hlavně stav, v jakém se nachází, jak na ně reagují spotřebitelé a jestli jsou efektivně užívány. Násled-ně jsem firmě doporučil, jak by dále měla postupovat, aby využila celý potenciál online marketingových nástrojů a také jaké další nástroje by mohla začít užívat, aby dosáhla požadovaných výsledků. Odhadl jsem náklady na tyto doporučení a také, jaká další pozi-tiva by mohly firmě přinést. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.format.extent |
2007951 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace mezi firmou a spotřebi-teli
|
cs |
dc.subject |
online marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
bannery
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
online marketing tools
|
en |
dc.subject |
online marketing communication business to consumer
|
en |
dc.subject |
online marketing mix
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
banners
|
en |
dc.subject |
web sites
|
en |
dc.title |
Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé |
|
dc.title.alternative |
The analysis of online marketing communication tools of Hamé brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on a problem of Hamé company, which has a problem with sprea-ding its name on the internet. Hamé set up an e-shop, but costumers dont know about its existence, there are not many people on Facebook profile and YouTube channel is com-pletely forgotten. The company wishes to use the online marketing tools in a better way to improve communication with consumers, work on brandbuilding, gain new customers and also increase sales. I analyzed all of the online marketing tools that are being used by the company now. I mainly analyzed the state of these tools, how consumers react to the-se tools and also if they are being effectively used. Then I recommended the firm how to proceed next to reach online marketing tool's full potential and also what other tools they might want to start using to reach their goals. I estimated the costs of my recommendati-ons and also what other positives they might bring to the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39612
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|