Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Dlabajová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:47:52Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:47:52Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33985
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti FIDO Tours, s.r.o. na konkrétním zájezdu. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, služeb cestovního ruchu a marketingového výzkumu. V části praktické je provedeno vyhodnocení spokojenosti zákazníků na základě dotazníků a jsou zde také zachyceny patřičné analýzy a statistické metody. V závěru práce jsou definovány jednotlivé návrhy a doporučení vedoucí k nárůstu spokojenosti zákazníků a zvýšení poptávky po tomto zájezdu. |
|
dc.format |
97 s., 17 s. příloh |
|
dc.format.extent |
3245987 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
tourist industry
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction with Services of the Company FIDO Tours, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hilnerová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction with services provided by the company FIDO Tours, s.r.o. on a particular tour. The research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction, tourism services and marketing research. The practical section covers the analysis of customer satisfaction based on evaluation of questionnaire data and there are also depicted relevant analysis and statistical methods. The conclusion of this thesis provides individual proposals and recommendations aimed at increasing customer satisfaction and demand for this tour. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39925
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account