Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Dlabajová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:47:52Z
dc.date.available 2015-07-24T12:47:52Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33985
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti FIDO Tours, s.r.o. na konkrétním zájezdu. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, služeb cestovního ruchu a marketingového výzkumu. V části praktické je provedeno vyhodnocení spokojenosti zákazníků na základě dotazníků a jsou zde také zachyceny patřičné analýzy a statistické metody. V závěru práce jsou definovány jednotlivé návrhy a doporučení vedoucí k nárůstu spokojenosti zákazníků a zvýšení poptávky po tomto zájezdu.
dc.format 97 s., 17 s. příloh
dc.format.extent 3245987
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject tourist industry en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction with Services of the Company FIDO Tours, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hilnerová, Lenka
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction with services provided by the company FIDO Tours, s.r.o. on a particular tour. The research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction, tourism services and marketing research. The practical section covers the analysis of customer satisfaction based on evaluation of questionnaire data and there are also depicted relevant analysis and statistical methods. The conclusion of this thesis provides individual proposals and recommendations aimed at increasing customer satisfaction and demand for this tour.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39925
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
dlabajová_2015_dp.pdf 3.095Mb PDF View/Open
dlabajová_2015_vp.docx 21.24Kb Microsoft Word 2007 View/Open
dlabajová_2015_op.pdf 99.91Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account