Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou |
Author: |
Baron, Rudolf
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se snaží zhodnotit vhodnost a možnosti využití ambientních médií pro sociální kampaně z oblasti dárcovství krve a podpory bezdomovců. Cílem práce je ukázat na příkladu čtyř zahraničních sociálních kampaních, které využily ambientní média, že je lze vhodně využít pro kampaně se sociální tématikou. Na základě provedeného výzkumu s použitím kvalitativní metody focus group byla stanovena doporučení pro využití ambient-ních médií v sociálních kampaních. Zároveň byla vyhodnocena jejich možná pozitiva a zá-sady při jejich využití, tak i možná negativa a riskantní místa, na která je zapotřebí brát zře-tel. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34292
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
40441
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account