dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Černá, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34307
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje interní komunikaci a její úroveň, zjišťuje využití komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Teoretická část se zaobírá definováním pojmu komunikace, public relations, interní komunikace, dále pak firemní kulturou a marketingovým výzkumem. Její součástí je i vytyčení cílů a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představena vybraná společnost a její interní komunikace, dále se zde nachází metodika výzkumu, analýza získaných dat, zodpovězení výzkumných otázek, závěry šetření a případná doporučení pro zlepšení nedostatků v interní komunikaci ve vybrané firmě. |
|
dc.format |
76 s. (88 600 znaků) |
|
dc.format.extent |
3227814 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
interní public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal public relations
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Interní komunikace vybrané firmy/organizace |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication of the Chosen Company/Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chvojka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis analyses internal communication and its level, usage of communication and job satisfaction of the employees of the selected company. The theoretical part defines the concept of communication, public relations, internal communication, corporate culture and marketing research. This part also includes goals setting and the research questions formulation. In the practical part, the chosen company and its internal communication are introduced, in addition to research methodology, acquired data analysis, answered research questions, research conclusions and the potential recommendations for the improvement of internal communication flaws within the chosen company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40457
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|