Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Show full item record
No preview available
Title:
|
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků |
Author: |
Kalousková, Barbora
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá filmovými žánry a jejich využitím v tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Teoretická část popisuje především audiovizuální reklamu, základní pojmy z oblasti filmu a žánry. Praktická část práce analyzuje využití žánrů v audiovizuální reklamní tvorbě, a to především výzkumnou kvalitativní metodou individuálních rozhovorů. Tento výzkum je součástí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34313
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
40463
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account