Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kalousková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:09Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34313
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá filmovými žánry a jejich využitím v tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Teoretická část popisuje především audiovizuální reklamu, základní pojmy z oblasti filmu a žánry. Praktická část práce analyzuje využití žánrů v audiovizuální reklamní tvorbě, a to především výzkumnou kvalitativní metodou individuálních rozhovorů. Tento výzkum je součástí práce. |
|
dc.format |
63 s. (116 814 znaků) |
|
dc.format.extent |
2024334 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
audiovizuální propagační tvorba
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmový žánr
|
cs |
dc.subject |
znaky filmových žánrů
|
cs |
dc.subject |
audiovisual advertising tools
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
movie genre
|
en |
dc.subject |
characteristics of movie genres
|
en |
dc.title |
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků |
|
dc.title.alternative |
The Movie Genre and Its Uses in the Creation of Audiovisual Promotional Tools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with film genres and their applications in audiovisual advertising. The theoretical part describes audiovisual advertisement as such and defines the core terminology linked with film and film genres. The practical part then analyzes the em-ployment of film genres in audiovisual advertisement production, mostly through a qualita-tive research conducted as a series of individual interviews. This research is a part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40463
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account