Marketingová komunikace Keramiky Kampanela
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace Keramiky Kampanela |
Author: |
Kolářová, Vendula
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Keramika Kampanela. V této práci bude zhodnocena marketingová komunikace firmy doposud a na základě Porterovi analýzy zjištěna konkurence, potencionální konkurence, dodavatelé a substituční produkty. Dále bude použita SWOT analýza pro zjištění vnějších a vnitřních faktorů, které ovlivňují firmu. V praktické části jsou zpracovány výsledky z uživatelského testování e-shopu. Důraz je kladen na zjištění chyb na e-shopu a na jejich opravu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34314
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
40464
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account