Marketingová komunikace Keramiky Kampanela

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Keramiky Kampanela

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kolářová, Vendula
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:09Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:09Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34314
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Keramika Kampanela. V této práci bude zhodnocena marketingová komunikace firmy doposud a na základě Porterovi analýzy zjištěna konkurence, potencionální konkurence, dodavatelé a substituční produkty. Dále bude použita SWOT analýza pro zjištění vnějších a vnitřních faktorů, které ovlivňují firmu. V praktické části jsou zpracovány výsledky z uživatelského testování e-shopu. Důraz je kladen na zjištění chyb na e-shopu a na jejich opravu.
dc.format 73
dc.format.extent 3649604
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Internet cs
dc.subject analýza cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject chyby cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Internet en
dc.subject analysis en
dc.subject e-shop en
dc.subject mistakes en
dc.title Marketingová komunikace Keramiky Kampanela
dc.title.alternative Marketing Communication of Kampanela Ceramics
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the marketing communication of Kampanela Ceramics. The thesis will evaluate up-to-date marketing communication and find competition, potential compe-tition, suppliers and substitutes based on Porter analysis. The SWOT analysis will be used on inner and outer factors influencing the firm. In the practical part there are results of user testing of the firms' e-shop with emphasis on finding and fixing e-shop bugs.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40464
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-28


Files in this item

Files Size Format View
kolářová_2015_dp.pdf 3.480Mb PDF View/Open
kolářová_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
kolářová_2015_op.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account